Äntligen hemma!

Så nu, nu ska jag berätta vad som hänt idag :)

Ja, skolan och idrottslektionen har jag väl redan skrivit om? skitkul :D
Efter det gick jag in till stan för att gå på min första arbetsintervju på max vid e4an!
eftersom jag var tidig (skönt, ingen stress!!) gick jag och satte mig framför en dator i stadsbibblan och läste lite på aftonbladet! När det var 20 min kvar började jag strosa iväg och kom precis vid 10 i 12 till max!
Jag var lite tidig, men tror verkligen inte att dom brydde sig så hårt!
Intervjun gick bra, både bra och mindre bra saker, men inget speciellt!
Det tog typ ingen tid alls och vid 5-10 över tolv var jag på väg ut, och till bussen!
Tog en tidig buss hem och det var sköönt!

Jag var hemma en stund och sen for jag till stan igen för att hjälpa till och städa ur en lägenhet! så jag städade och skurade, haha jag kan fortfarande inte tro att jag gjorde det frivilligt :P
Sen vid halv fyra snabbt hem och vid fyra for jag och hämtade ulla i gryssjön!
Mamma har nämligen en nh kurs varje vecka, men eftersom hon jobbar får jag hjälpa och hämta hästen!
Eftersom jag sedan inte kom hem d jag inte hade någon bil var det bara att vänta på mamma... Jag fick fika så det var ju ändå rätt okej ;)

Nu äntligen hemma! och snart ska jag fara igen!, Ikväll blir det top model ;)
finalen!! Hoppas ni alla ser!

men, det var allt för mig denna gång!
ha det gött tills nästa inlägg!

puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0