20 feb

Hejsan!
Internet är nu fixat, det var bara en liten knapp som skulle tryckes på... lite pinsamt att jag inte såg den själv kanske men är man otecknisk så är man!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, göra lite skola, har inte mycket men två små uppgifter så jag slipper sitta i helgen!
Jag ska också läsa När jag hör din röst. Det är fortsättningen på om jag kunde drömma som jag började och slutade läs igår! Dom är riktigt bra faktiskt, iaf delar av den... vet inte om jag skulle tycka om filmen, är inte riktigt inne på vampyrer, men eftersom alla pratar så gott om den filmen kanske man måste offra sig :P Den kan ju faktiskt vara superbra som alla säger! :)

Ikväll ska jag färga mitt hår, ingen mörkare färg utan en blond färg!
Jag hoppas att det inte blir lila eller något sånt :S Jag gör det väl mest för att jämna ut min hårfärg lite.
Just nu har jag väldigt solblekta och blonda toppar och fult mörkare vinterhår där uppe. Inte så snyggt men jag har aldrig vågat blondera själv :S Men nu har jag ju redan blont hår så det kanske går bra ändå! Håll alla era tummar :D
Sedan älskar jag känslan och lukten från ett nyfärgat hår! det är så himla fräscht!

Är superhungrig så jag ska nog gå och käka något, kanske en banan eller nå :)
kram på er

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0