15:17

Sitter här hemma och gör mig iordning, har sminkat mig och gjort håret samt klätt mig...
det blir jätte basic kläder, line och ett par byxor!
Håret är plattat, orkar inte göra något annat åt det! hår e dryygt!
Sminket är lite annorlunda än vad jag brukar men jag tror det blev rätt bra ändå! :D

Om en timme går bussen till stan, ska käka lite gröt innan!
Jobbigt med typ två timmar på buss... pinsamt också eftersom jag är sminkat rätt hårt, wnligt mig själv ;)
aja haha jag får väl bara känna mig lika snygg som jag är och hoppas på det bästa :D

Hoppas ni får en superbra kväll! och att jag inte somnar där vid nio ;P



Ikväll blir det dessa stövlar på! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0