15 februari

Hej igen bloggen!!

Äntliigen hemma, det har varit en dryg, jobbig helg.
Köra bilen upp på lördagsmorgonen var döden för mig. Mina ögon var så tunga, så tunga att jag var tvungen att ta en paus och bara andas. Sedan var det ju bara att köra vidare, vi kom i bra tid och det var ju skönt iaf!!
Helgen har bestått av att lyssna, "lyssna" och äta. Helt sjukt, vi har ätit typ varannan timme, massa götta ;) hehe passar mig som handen i handsken!

Jag sov iaf gott och vaknade innan väckarklockan vilket var skönt eftersom jag har varit sjukt trött hela veckan. Nästa helg ser jag fram emot att få sova ut och bara få gå i pyamas hela dagen, det har jag längtat efter sen... ja, urminnes tider, eller iaf länge :)

Att köra hem var lite enklare, inte lika mycket sömnbrist, och med ett intressant samtalsämne gick den första timmen oerhört fort :P

Det var iaf lite kortfattat om min helg! Vad har ni gjort i helgen?
Det har ju varit alla hjärtans dag, måste bara säga att jag verkligen älskar alla <3 dag.
Jag älskar allt det röda
Jag älskar att man får en hel dag och fira kärleken. pojkvän, vänner eller familj spelar ingen roll. Kärleken i centrum!
Och
Jag älskar verkligen dom supergoda gelehjärtanen. Det är dom jag längtar till varje år ;)
Ska nog fara till ica och köpa mig en låda men hjärtan :]
Gillar eller ogillar ni alla <3 dag? varför?


Ikväll blir det att ta en dusch, om jag inte tar den imorgon... och sedan bara sova.
Det är en kort dag imorgon så jag slutar 12... Då ska jag eh, plugga. Kanske.

Nutid, mysa under täcket och titta på tv :D

puss på er

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0