tråk i lägenheten utan joey!

Ja, nu ligger jag här igen, i sängen och bara tar det lugnt.
Jobbade mellan 17 och 21 med ett okej resultat men lite pengar.
På vägen hem for jag förbi ica eller vad det är och handlade lite, det blev två småpizzor (snabbt och ganska enkelt!) lite bröd och ett paket med mannagrynsgröt! :D
Så imorgon till lunch/middag blir det gröt! mums

Idag har varit en rätt tråkig lugn dag, imorgon ska jag ner på stan några timmar tidigare och kolla efter julklappar och lite grejer jag behöver till min cykel... som tex en helt ny cykel.. om jag haft råd.
Sen kasnke man ska börja tänka på vad man ska ha med till fjällen över jul också och tvätta det man ska tvätta innan dess! Äta upp all mat i kylen måste jag ju göra också ! Hur ska jag hinna?
Måste helt enkelt börja bjuda hit folk på mat! alltså, laga er egen mat -kväll !

Nä, nu ska jag nog fortsätta med min underbara bok signatur i mûnchen fast med två prickar över u:et.

Till sist men inte minst, jag saknar Joey! På fredag får jag äntligen fara hem och hämta tjorven!
Det är ju tråkigt här ensam, och när han e ´här har man alltid något att göra, flr busa tycker han om ;)

Till dess får jag väl nöja mig med annat sällskap om någon har lust att komma förbi :)

/S


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag plingar dig en signal innan jag kommer och hälsar på :) blir någon dag nästa vecka :D

2009-12-10 @ 17:31:52
URL: http://jnniiek.blogg.se/
Postat av: ömma modern

du har råd att köpa en cykel...

2009-12-12 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0