Monstret är klart!

Sådärja!
Nu var jag äntligen klar och fresch! :D
*nyrakade ben (endast ett skärsår)
*Nyfärgade ögonbryn (lite för mörka)

*nyplockade ögonbryn (ni förstår, allt e nytt eftersom jag just gjort det! ;))

*Nyinsmord

* och såklart satte jag på ansiktskletet också!

 

Nu är jag redo för sängen som tyvär inte är nybäddad hur gärna jag än hade velat. Måste köpa ett... ih, vad heter det... inte örngott det är till kuddarna, inte lakan det är ju det man ligg på men ett.... överkast till täcket?

ah, ett sånt iaf fast för ett stoort täcke. Alla andra är ju för små och jag vill inte byta täcke ;)

äh, det e ju verkligen inte länge sen jag bytte så det klarar sig nog nå dar till!

Jo, jag kom på en till * nypimpade naglar ;).

 

Nu ska jag sluta babbla och så kör vi lite bilder ist!

nyår last year
på kryssning
samma här
och här
jag var gul och vann överlägset när jag tog heela världen i mitt våld. MOahahahaha ( syns ej på bild dock)
gissa vem på ibiza när sv förlorade mot spain om jag minns rätt... Inte kul att gå runt så då... Sjukt ful bild på mig också.
ibiza här å
sommar på båt
fotograf - jag modell - bror äldre
fotograf -jag, modell - bror  yngre
vi fiskade gädda
jag fick faktiskt en!

vi stannade en natt i en mysig vik
med lillbåten DORIS
fötter
bror äldre

Det här kan inte va så intressant för er att kolla på men jag tycker det var sjukt kul... Så jag fortsätter ;)


Nä, det får räcka. Men kul var det, imorgon kommer en bildspecial SANDRA alltså bara egobilder!
Så kör jag bildspecial så ofta jag kan, så slipp jag skriva så mkt ;)
nu - säng
/S


Kommentarer
Postat av: S

Haha kung att du kommit igång igen - diggar din blogg ;) Sen diggar vi ju sandra oxå så en sandra speciale ses fram emot. ;D

2009-12-15 @ 12:09:11
URL: http://http://halsningfrannorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0