mobilblogg

tjohejs! i sthlm nu efter en superbra vecka i vemdalen! den andra familjen var verkligen supermysiga och jag saknar stugan och äsllskapet redan! Men eftersom det åmåste ta slut nån gång önskar jag bara att vi hade kunnat åka direkt hem till umeå ist för att mellanlanda här! huh. Men nu ska vi inte va så, ska försöka få tag på alla bilder ås ska jag visa er! det kommer definitivt att finnas i mina tankar och ås fort jag blir nedstämd, åd ska jag ätnka på det! för det var länge sen jag gick en hel vecka och bara var ås glad! Sen att vi var elva pers i en stuga knappt utan några sura miner är ju lite imponerande tycker jag! :D tror jag ska kunna åf in lite bilder från mobilen ås får ni en sneak peek! .... det funka inte, elller jag har inte kommit på hur jag ska åf fatt dom! jag ska klura lite och funn kar det får ni se :) /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0