Mat

Nu har jag just lagat lite lunch :D
Det blev en kotlett med massa kryddor! MUMS och så pasta med sås och massa tomater! Det var supergott!
Till middag blir det köttbullarna! Och gurka!

Idag blir det att vara hemma och fixa tills imorn så allt e klart!
Jag har också varit inne på umeå universitet och kollat lite kurser än en gång!
Hitta två kurser höst 2010 som jag kan tänka mig att gå men har inte behörighet. Måste läsa upp matte c.
Så jag gick in på komvux och förmodligen, om jag får eller om det går ska jag läsa det där!
Har ett sånt sug att börja göra något. Helst inte plugga men det får vara sista utvägen! Har ju gott om tid ;)

Först ska jag undersöka om det funkar med en superskoj ide jag har.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0