klantarsel med två vänsterknän!

tjohejs!
idag har varit en intressant dag...
Vi kan ju börja imorse vid kvart över åtta. När snön låg vit och oskottad på cykelbanan på ök.
För att det inte ska låta lika illa för min skull måste jag berätta att min cykel är rätt skrotig och ostadig!
Så på väg till jobbet nerför ett snötäckt ök som sista biten är uppgrävd och trottoaren är fulla med stora stenar cyklade jag, kom på något sätt ner på stenarna. kunde knappt hålla mig upprätt där och försökte ta mig tillbaka på vägen. Men Vägen var en bit högre upp och mina cykeldäck är ju verkligen inga vinterdäck. så wops. Så gled det undan och jag slog i knät och låret tydligen.
Nu har jag två vänsterknän och ett blåmärke på utsida lår.

Benet går knappt att böja ihop och jag går inte så bra, ännu mindre cyklar. DÄrför mina vänner tog jag bussen hem idag och lämnade min kära cykel på stan!
Hoppas bara den e kvar imorgon när jag ska hämta den igen!

Jag tror att det ska ha gått ner till imorgon så ska jag gå ner på stan, det är ju inte långt!

För visst var det värt med buss idag, men verkligen inte varje dag, så onödigt!
Så dagen har väl inte varit den bästa men jag känner mig ändå rätt nöjd på nå konstigt vis. Drömmer mig bort till lite gladare tankar så känner man sig glad!

Imorgon jobbar jag bara kväll så jag ska städa och packa imorgon! Ska börja lite ikväll men  tror att jag ska lägga mig rätt snart annars!
Ja, ska skriva mer sen, eller iaf med bilder.
Men nu ska jag käka middag, har knappt ätit nått förutom frukost idag!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0