En uppdatering

Sådärja, Nu ska jag väl ta mig i kragen och köra dagens uppdatering!
Ligger just nu i sängen och småtittar på dressyr på eurosport och lyssnar på MJ på youtube :D
Jag känner mig så harmonisk och nöjd så jag vet inte vad haha typ den bästa dagen på länge och det beror nog på mat.
Just nu är jag beredd att hyra in någon och göra om min garderob till sovrum bara för att få nån som lagar maten åt mig! Jag kan tom betala 2/3 delar av hyran så lagar h*n mat. Men jag tror ingen är sugen på den dealen dock :( Det hade varit underbart!

Har gölmt min mobil så jag hoppas få igen den imorgon. Jag behöver den som väckarklocka ;)
JO, haha packningen idag som var planerad blev inte så lyckad! Tog fram en massa kläder och la dom på min säng för att sen packa ner dom i väska, men nu ligger dom i en stol istället! Hmmm.
Det får jag ta tag i imorn. Ska också gå över till stadium imorgon och kaske köpa en sjukt snygg jacka! Den e grön och fin! Det e snyggt med färg!

Ja, det var väl det. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen läsa lite bok innan jag kan somna och då ska jag minsan drömma goa, myysiga drömmar ;)



/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

påslakan för dubbeltäcke är vad du behöver köpa..Kram mamma

2009-12-17 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0