bra bok och lussebulle

Så, det var väl dax för mig att skriva ett litet inlägg här igen, har väl tappat mina läsare men det är väl skönt, så slipper jag skriva så ofta ;)

Jag läser för övrigt en bra bok, så därför sitter jag inte för mkt vid datorn ;)
Imorse så knäckte jag till min handled och den är nu alldeles blå och jätteöm! Ont gör det, försökte knäcka till den nyss igen och jag hoppas det blir bättre nu!

Annars s söker jag fortfarande min kamera för att kunna ta kort på lägenhet och hår! Även Joey som har blitt så snygg ;) såklart!
Han sover hemma i veckan eftersom jag jobbar och han tycker inte riktigt att lägenheten är en trygg plats än ;)

Ja, det är det enda jag skriver idag, får väl försöka göra det igen nån gång!
Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0