Bioår 2010

I januari nästa år ska jag gå på bio banne mig.
Först och främst ska jag hitta någon som vill se New Moon med mig. Antar att alla sett den redan men någon måste det ju finnas som vill se den igen!
Ni har mitt nr, smsa om ni kan tänka er ett biobesök ;)

Sen ska jag köpa This is it och se den flera gånger om! Ska få en av bror min också som läst att jag ville se den och fixat åt mig! Är han inte den finaste brodern? :D Ska nog bjuda med han på ett biobesök också, som tack ;P

Avatar och Stieg Larsson filmerna skulle jag också vilja se!
Och göta kanal 3!!! :D Så det ska bli ett bio år, ska ta igen alla tidigare år då jag knappt gått på bio!
FUN!

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och kolla min handled. Så jag vet vad det är innan fjällen. Så kanske jag får ett stöd som jag kan använda. Inte kul att ha ont och va så svag i den! :(
Idag försökte jag hålla i min stekpanna och det gick inte så bra haha!! Men jag är ändå nöjd!
Sen var jag ner till obs och köpte en klänning på Hm eller om det var lindex... någon av dom!
Inte riktigt jag men den var snygg och det är ju kul med lite nytt ibland! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0