bättre på blogga!

Tjotjena, nu sitter jag här igen! I min kalla lägenhet!
Ikväll ska jag nog lägga mig i tid, först ska jag färga ögonbryn och lägga en ansiktsmask och ta en varm dusch!
Det innebär att jag måste nog skynda mig nu ;) Fick en sååån lust att fara ut och springa men kylan tar emot och så har jag ju så mkt annat att göra *hosthost*
 haha skyller jag på lat som jag är ;P

Har just fixat naglarna, köpte lite nytt till dom idag så jag kan hålla dom starka och så de inte fransar upp så mkt! 
Middag finns också i magen och det är jag lite stolt över, knasigt men sant. Jag är värdelös på att laga mat och jag äter därför inte så bra... men idag var ju en bra dag så :)

Idag köpte jag också en halsduk, vantar och ett pannband! Så jag ska kunna hålla mig varm när jag cyklar till och från jobbet! Fina vita vantar från stadium och de andra var svart och också från stadium!
Nu ska jag bara ta mig till intersport och inhandla den ubersnygga gröna vinterjackan så blir det perfa till fjällenveckan!

För er som inte vet det än måste jag jubla och säga att snön är här!! jag är lycklig och jag gick med cykeln hela vägen hem bara för att få njuta av snön som dalade ner! 
Äntligen en vit jul! Det SKA iaf jag ha :D

Nu ska jag tvätta bort min fina sminkning som jag tog mig friheten att göra idag. Jag var riktigt snygg idag, om man nu får säga så :P

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0