17-21

JObba ikväll, det betyder att jag kommer missa nästan 30 minuter av greys ikväll. Det gillas inte.
Eller visst är det onsdag idag, mina dagar bara rinner förbi.

Idag sov jag bort hela morgonen, låg och läste en mkt bra bok igår och i förrgår. Eller det räknas väl som igårnatt och väääldigt tidigt idag. Iaf så behövde jag tydligen få sova ut och klockan 12 idag vaknade jag efter 11 h sömn!
Jag har aldrig sovit så länge innan och jag blev riktigt förvånad!
Resten av dagen har jag sstädat, diskat och tagit en skön prommis!

Middag idag blir pasta med all bran. Och kasnke en pastasås!
Ska nog ta på mig träningskläder på mig till jobbet idag så jag kan träna lite på vägen hem! jag och cykeln!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0