Trött

Åh, nu har jag jobbat heltid i tre hela dagar och jag e redan helt slut!
Hur ska detta sluta? ;) Haha nä men jag kämpar på och det går väl ok, bättre ska det gå imorgon bara :)
Men det enda jag gör på dagarna är jobbet mellan halv nio och fem och sen stallet till sena kvällen!
Iaf, så ska jag börja söka efter en dagmatte till joey i staden, typ haga!
Jag vill inte lämna honom ensam så länge och speciellt inte i början!

Annars då? Min hund e verkligen den finaste i världen! Så söt :]
Nu blir det sängen, har en känsla att Joey kommer vilja ut tidigt imorgon!!
Ska passa på att sova, för imorgon jobbar jag mellan 12 och 20. sovmorgon men länge istället :(



Visst e han underbar :]

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0