TRÖTT!!!

Jag är så trött, klockan är ett och vad gör jag ingenting!!!
Nu blir det nog att gå ut och smörja mina hästgrejer! Det måste verkligen göras! Skönt att det är någorlunda fint väder iaf!

Igår efter jobbet for vi ut till grillstugan och bara satt, det var så skönt att bara ta det lugnt bland vänner! Så fridfullt!
Joey var med och han tyckte det var supergott med pinnbröd och konstigt med elden! Men han var lugn och somnade i mitt knä där ett tag!
Imorse var det att ta ut hästarna och jag var så trött. Typ zombie när jag körde dit. haha tur att det inte var så många människor som såg mig, dom hade nog blivit rädda för mig ;) ahah

Ikväll är det träning i gunnismark med mira och det ser jag verkligen fram emot! Ska bli kul, hon var så himla fin sist jag hoppade! Igår var hon lite stel men förhoppningsvis är det bättre idag, hon har ju fått stå inne också så det är ju iaf nånting! Hon kommer inte vara lika trött ;)

Nu ska jag smörja grejer!
Ses!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0