Söndag

Helgdag fortfarande och vad ska man göra idag, det är tävlingar i vännäs och kasnke på surf, vet inte. Men i regnet känns det inte så kul att sitta och kolla ;P
Istället blir det att ta det lugnt hemma tills stallet och sedan bio ikväll! Det ska bli MYS!
Vet inte riktigt vad det blir för film än men den som lever får se!

Jag är alldeles nyduschad och känner för att fixa till mig, haha så det kasnke blir lite sånt :)
isf bara torka håret och ta på mig kläder som inte ser trasiga ut...
Det blir nice!

Föresten, väckt imorse av en kissnödig hund var inte roligt!
sov till tio men är ändå inte riktigt pigg, att det spöregnar ute och jag har huvudvärk hjälper inte.
Dock så hjälper det att känna lugnet och med joey har man aldrig en tråkig dag ändå ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0