Promenixbilder och telefonsamtal.

Sitter just nu på vår kära alltan men hoodtröja och kjol. Med Joey i knät såklart! Han ska alltid vara med överallt, synd att jag inte har en webcam, då hade ni fått se... han ska nämligen granska allt som jag skriver på datorn ;) haha mycket intressant är det!
Promenaden varade i en timme drygt och det var varmt och skönt, Joey var hur duktig som helst och gick blandat fot breve mig och för att sen få springa och nosa en stund. Superduktig var han och drog i kopplet gjorde han inte så mkt heller! *STOLT*

Just nu sitter jag och ska ringa till ett stall nere mot lund och malmö. Jag gillar inte att ringa, speciellt inte till människor jag inte känner, och ändå så jobbar jag som telefonförsäljare. Passande yrke? Big no no.
Vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska prata, därför föredrar jag alltid att ta allting på mail, just på grund av att allting går så fort, då får man veta mkt information på kort stund och man har ingen chans att komma ihåg allt. På mailen finn ju allting kvar ju ;)
Nä, måste ta tummen ur och bara acceptera läget, man kan ju inte låta mamma fixa alt jobbigt hela livet ;)

Håll tummarna för mig, för nu ringer jag! ;)

Lägger in en bild från promenaden också!




/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0