Mobilproblem!

Jag har seriösa mobilproblem och det börjar gå mig på nerverna!
Visst så älskar jag min mobil, den e så fin. Men den har börjat stänga av utan anledning, skärmen är mörk men telefonen är fortfarande igång. Blir inte skärmen mörk så blir det "randigt" typ som störningar! bilden syns inte, bara massa färgglada ränder.
Om jag ska skriva sms så blir texten spegelvänd så man skriver typ baklänges och massa konstigt!
Haha den e väldigt konstig! Dock så är det mest att skärmen e mörk när jag skjuter upp luckan.

Min nästa mobil ska inte vara så dyr, för en massa pengar har jag ju inte!
En kamera och sånt extra är inte heller något jag prioriterar. Nej jag vill ha en bra SMS mobil Därför har jag funderat och gillar mobiler med ett eget tangentbord som man skjuter fram från telefonen.
Jag har hittat några mobiler med den egenskapen men tar gärna emot fler förslag eftersom ingen av dessa mobilen känns helt rätt. Ingen jag känner att jag måste ha. De jag har funderat över är:


LG 360.
Känns okej, men jag vet inte hur taggad jag är på en lg telefon. Jag har fått för mig att de inte är så jättebra.
Några positiva saker är att den e snygg, en framsida som jag gillar och roligt med färgglada tangentbord.


SonyEricsson xperia.
Känns kanske lite dyr fast jag vet inte riktiga priset, bara känns som det. Coolt utseende och definitivt en telefon jag kan tänka mig! Tangenbordet känns lite liten, jag gillar inte att knapparna är små, det gör det svårare att skriva!
Även framsidan och själva telefonen e snygg och en SonyEricsson känns bättre än en LG. Men jag vet ju inte.


Nokia E75
Positivt: Det är en Nokia, förmodligen bättre batteri än de andra.
Negativt. gillar den inte alls utseendemässigt, tråkig och små knappar.
Det kommer inte bli denna!


Nokia vet inte vad den heter.
Den här e snyggare och har ett okej tangentbord. Dock vet jag inte, vill nog kunna använda mobilen utan att allrid ta fram tangentbordet och det ser inte riktigt ut som om det går.... Snygg färg och är ändå helt okej. Vet dock inget om priset.
Denna kan jag faktiskt tänka mig!


Q9100
Nja, tycker inte den e särskillt snygg, ganksa tråkig och är liten. Såg en bild på den i handen och den var nog lite för liten för min smak. Vill ha en lite större.
Nej, blir inte den här heller!!

Så vad säger ni?
Vilken ska jag ta?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0