klippa klooor

Har tagit tag i Joeys långa klor, han var jätteduktig, gnällde lite, bet lite men sen somnade han!
Så nu är klorna klippta, filade och fina!

Har också tränat lite sitt, ligg och stå idag, växlade mellan och han var verkligen superfin och duktig!
Nu ligger han och sover, igen haha.

Jag har inget annat vettigt att skriva som ni kanske märker, men jag kan ju berätta om filmen vi såg, det har jag ju helt glömt bort! :)

GI joey trodde jag skulle handla om en person men det är helt fel.
Filmen var bra, i  början lite osammanhängande och virrig men när man fått för sig vem som är på vilken sida och jhur många olika sidor det finns blir den lite bättre!
´Åh, kan ju inte avslöja allt för jag tycker verkligen att ni ska se den. Tjej som kille, visst det är en action pangpang killfilm men den var ändå riktigt bra och underhållande!
Den är också välgjord vilket hjälper på traven att tycka den e bra, vissa världelösa scener som suger och är för orealistiska men det var inte många.
Nej, jag säger inte mer. GÅ och se den istället! Det är den värd :)



Nu ska jag nog ta en prommis till eller bara ta det lugnt, har försökt att räkna matte idag och det gick inge bra, så jag e inte så taggad på matte nationella som jag måste göra snart!
SUCK!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0