Jobb, jobb, jobb

Jag har försökt att njuta så länge jag kunnat av att vara ledig nu på morgonen!
Men nu är det bara en timme kvar innan jag börjar och 30 min innan jag måste fara så nu ska lite mat lagas och sen drar jag iväg. Hoppas på en bra dag, men jag kommer vara helt slut när jag kommer hem igen!
Det e bara å bita ihop. Önskar bara jag visste hur mkt pengar jag tjänar, så man kan peppa sig själv genom det ;) haha stå ut, pengar i slutet av månaden!! ;)

Nä, nu måste jag skynda, vi hörs väl vid nio ikväll då :)



PUSS
/S


Kommentarer
Postat av: sara & santos

Heeje =) Har också en dvärgpinscher! Vart har du köpt din dp ifrån? =) Hoppas allt går bra med honom, det är en underbar ras! Lycka till, hoppas du updaterar med lite bilder som vi kan följa :)

Ha det bra!

2009-08-13 @ 20:37:41
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0