Inget bloggande!

Hela gårdagen var jag fullt uppe i att fira 200 års fred i Sverige! Sista slaget gick ju i sävar!
Det var kanoner och musköter och smällar överallt när de återspelade slaget i sävar. Det var sjukt. Kungen, drottningen, victoria och massa andra politiker var där! Det var ju meningen att jag skulle vart med och vara ryss men tyvärr har jag inte haft tid att gå på alla träningar mm så det har jag väl lite dåligt samveta av. Men det såg bra ut iaf! Herregud vad många dom var!

Tyvärr fick jag ta med Joey dit eftersom jag inte ville lämna honom ensam så länge. ( ´De andra var också borta)
Men med bomull i öronen som han hela tiden skulle he bort så gick det ganksa bra!
Han tyckte det var lite spänande men blev inte rädd. Det var mest de höga kanonerna som lät lite mkt!
Tror han somnade där mitti också! haha söthund!

Efter det blev det Harry Potter på bio! Haha den var ändå bra, lite annorlunda.
Ändå klockrent ;)

KLockan var rätt sent när den slutade så då for jag bara och kollade till hästen som då verkade nöjd. Desvärre var det inte så och tidigt imorse fick jag upp ur sängen för att ta in henne då hon hade smitit. SUCK!
Men då var hon ensam ute och det hade jag inte tänkt på igårkväll!
Småponnysarna har ju farit, för länge sedan men det går som inte in för mig ;) haha
Men det gick väldigt enkelt!
Mira ville ju in så jag bara gick in i stallet så följde hon efter mig! Hon kom faktistk galopperandes mot mig när jag kom också! Söt ponny ;)
Men irri var jag, huh vad trött jag var asså haha

Och hungrig, så nu har jag ätit frukost och sen blir det ut, kanske stan, kanske nånting annat, vi får se helt enkelt! :)

/S

Kommentarer
Postat av: boobie

visst var det tufft :D jag såg gen repet som var dagen före. massa smällar! ...och en ganska pinsam historia för svenskarna.

Vad har du för dig i morgon då? tid att äta grillat (eller vad du nu vill ta med. Vi har dragit ihop gänget och ska åka till stugan i morgon kväll :) Det kommer inte att vara någon fest. Bara dricka till maten typ. :) det skulle vara trevligt om du ville komma förbi. kram

2009-08-21 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0