Huvudvärk och vill gå ut!

Hej bloggen!

Jag har jätteiont i huvudet så just nu blir det nog sängen och sova! Har ju gjgort allt och ingenting idag.
Sen blev jag så suuugen på att handla kläder, jag har ju som visat rensat ur min garderob helt, skillnaden är egentligen inte stor, jag har bara plockat bort de kläder jag inte använder! men plötsligt har jag jättesvårt att hitta kläder. Jag har ju inga kvar, förutom att alla kläder jag brukar ha kvar faktiskt finns kvar. Måste köpa nya kläder!
Sen så vill jag ha nya skor också! Men med min ekonomi är väl inte det som kommer att prioriteras....

Innan jag slutar, Joey e söt ;) haha typ den bästa ;)
Blev korta och få inlägg idag, så går det om man inte har något att blogga om, på måndag! Då blir det ändring!! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0