Hemma från nolia

Nyss hemkommen. Jag var smart nog att gå i tunika och jeansväst utan jacka i spöregnet såklart. Nu är jag lagom fuktig och hundlös då jag ska på fotograferingen om 10 min.
Inte bra.

Nej tydligen har min vetande mor tagit hunden till stugan för att hämta min lillebror även fast jag måste ha lillhunden med mig till fotograferingen. Ingen av dom svarar i telefonen och jag blir bara mer och mer irriterad att hon aldrig kan använda huvudet. Visst det kan ju vara så att hon har planerat det, men hon for för en timme sedan vilket inte är tillräckligt med tid. ÅH vilken värdelös dag.
Kanske ska skippa träningen med tanke på mitt humör...


Aja, nu ska jag forsätta tracka mamma med telefonen tills hon svarar, Att det ska vara så svårt?
suck. och jag får ta smällen, såklart.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ta inte skit från den där.. !

2009-08-02 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0