helt slut men ändå rastlös!

Har varit i farten hela dagen idag!
fram och tillbaka till staden, först till jobbet och sen till hippo med hästen, vi har filmat och tagit kort till försäljningen! Hon blev knoppad och hade fina vita benlindor mm hon såg ut som en liten dressyrhäst, minus hoppsadeln  men vi hoppade ju också!
Nu ska jag bara ägna dagen imorgon åt att klippa filmen så att den blir bra och sen så lägga ut den på internet mm :P iiih haha
Nu ska väl folk inse hur fin hon är :P

Nu ligger jag i sängen och är både trött och rastlös. Funderade på att fara ut och springa eller iaf träna men vet inte om jag skulle orka, haha röra på fläsket e ju jobbigt ;) Dock blir det en långtur med hundarna lite senare så då får jag iaf röra på mig! En sak till, jag luktar SOL! typ det underbaraste!

Joey är söt och jag väntar fortfarande på svar!!!!

ut i solen igen!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0