Hästhoppning!

Godmorgon bloggen!
Sitter nu nyduschad med bikinin på och ska äntligen få njuta av det varma vädret på det sätt jag verkligen vill ;)
Få lite färg på min bleka kropp, på sommaren vill man ju vara brun, inte vit ;) haha

OM 1-2 timmar blir det väl att fara till urf för att kolla på hästhoppningen i det fina vädret, man brukar få "fina" brännor då, tex ena sidan vaden, ena kinden eftersom man sitter snett från solen. Vi får se vad dagen kommer resultera i!! ;)
Joey ska iaf få följa med och uppleva alla människor, hästar och hundar. Eftersom det är så varmt ska jag nog ta med kasnke nått litet paraply och en MASSA vatten så han slipper svettas ihjäl. Han älskar ju värme så om jag känner han rätt kommer han nog ligga i solen, dumhunden ;)

Först blir det att sola på gräsmattan, never att jag tänker sitta inne de varma dagarna som jag är ledig inte ;) YIIHA!



Haha vajert ;)

/S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Å, så heldig du er som får vært så mye med hester! Har sett på sprangvideoen din, og du er jo så kjempeflink! Jeg red masse da jeg var tenåring, og har jobbet på rideskole, men ikke nå mer... Alle tre jentene har arvet hesteinteressen, da! Si vi kjører dem på rideleirer stadig vekk! :-)

Moro for Joey at han får bli med deg! Super sosialisering og trening for ham! Han er en herlig liten hund!



Ha det supert!

Hilsen fra Kristin

2009-08-08 @ 15:32:44
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0