Hästar och jobb

Hejsan, igår blev det sent så jag uppdaterar nu istället,
Det var en helt okej dag igår, väldigt slapp och jag tror att idag kommer bli lika dan.
Lite utbildning och lite jobb. Lön imorgon och det klart jag längtar, det är så mkt jag vill köpa nu så det e lite sjukt!
Men det löser sig nog. Tillslut haha ;)

NU blir det att fara till stallet och hoppa mira lite! Sofie ska med så jag blir iaf inte ensam!
Efter det blir det in till staden igen!


En god nyhet föresten!!!
IDag ska jag förmodligen få veta något om lägenheten! Iiih :P Så roligt, så kasnke jag får veta när det blir dax att få flytta!
Spännande, eller hur ;)

Onsdag och torsdag är jag ledig, så det ska bli riktigt skönt också! :)
Fika med boobie?
¨
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0