Good news/Bad news

Sitter hemma, jag är helt slut efter att ha jobbat en vecka och nu håller jag på somna! Det blir nog en väldigt tidig kväll ikväll.
Som det står så har jag en väldigt dålig nyhet. Den suger och allt känns så hopplöst!!
Luleborna valde c-ponnyn från sthlm istället för mira. Den var tydligen enklare. DET SUGER:.... men vad ska man göra, måste typ skänka bort hästen för att få iväg henne. Varför förstår jag verkligen inte! Hon e ju så fin!
NU håller jag tummarna i hemlighet att den ponnyn inte ska gå igenom. Elakt men vad ska man göra... Allt annat känns mörkt.

Så till den lite roligare nyheten som inte är en nyhet utan mer planer och drömmar!
Jag och mamma funderar på att öppna ett hunddagis i umeå!
Det skulle verkligen vara jätteroligt att få arbeta med något man verkligen tycker e kul! Ett eget företag e ju inte helt fel heller! Så himla roligt, så nu ska vi kolla upp lite vad som krävs och kolla efter någon bra lokal så kanske det blir verklighet :D Åh, typ värsta drömjobbet ju!
Är det någon som vet om man behöver något speciellt för att starta ett hunddagis, kanske diplom eller att gå någon kurs!
Man vet ju aldrig, det e nog inte det enklaste att ta hand om massa hundar ;)

Dock så är det ju bara planer än så länge, men man måste ju få drömma också, annars blir livet så tråkigt ;)


Nu ska hunden ha mat och sen blir det grillat innan stallet och sängen!

Åh va gott jag kommer sova inatt, imorgon blir det tävlingar på urf som jag ska kanske kolla på :)


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0