Godmorgon!

Sovit gott?
Kul med en massa nya läsare? Hur hittade ni hit på samma gång :P haha

Nu ska jag ut med lillskiten och mor min på en promenad, Joey älskar att gå promenader, han blir aldrig trött. Nästan tvärtom faktiskt, mer upp i varv när han kommer hem istället haha!!
Idag ska jag också träna mer med utställningskoppet jag köpte och få honom att kunna stå fint, den 5 september smäller det och det är inte länge kvar!
SÅ nervös man kan vara!!

Sen senare ska jag också följa med fina Evelina då hon ska provrida häst, det ska bli kul, få se vad det finns för något där ute :P Själv hoppas jag ju såklart på svar från skåne, annars ska jag ta mig tusan ringa idag ;)

Dagens BÄ: moln på himlen :( - jag som ville SOLA!!!

Vi hörs när jag kommer hem, då ska jag försöka fixa lite til bloggen och skriva en till dagens pucko, vad tycker ni om den föresten? visst finns det korkade människor som kan förgylla dagen hahaha

 Stallet i em :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0