Godmorgon!

Ny dag igen och det blev en riktig kickstart på dagen!
Låg i sängen och drog mig, skulle just upp när mamma kommer in och frågar om vi (jag och Joey) ska följa med på promenad. Jag vet ju sen tidigare att hennes promenader inte korta så jag tog på mig mina gympaskor och mjukisbyxor och sporttoppen. Dock var det ju jättevarmt och jag blev snabbt svettig i solen med mina kläder!
Men det var härligt! En och en halv timme var vi ute och gick förbi stället för slaget i sävar! Det är ju 200år jubileum nu denna vecka så det blir 1800-tals marknad, föreställningar, Kungen, drottningen och victoria ska komma och kolla! Det ska nog bli riktigt roligt!

Joey tyckte att dom såg lite konstiga ut första gången, men eftersom vi gick förbi deras ombytesställe och de var överallt, då hade han ju redan sett dom så det var piece of cake. Vi gick också förbi en klunga med barn och grävmaskiner mm. Han skötte sig utmärkt!



Men han verkade inte trött när jag kom hem men det var iaf jag ;) och hungrig som få, hade inte ätit någon frukost innan så jag åt rostade mackor och ett glas mjölk! Typ det godaste!!

Nu ska jag äta lite mat, och sova ett tag ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0