GaaaaH ångest på hög nivå.

Less på jobbet, vet inte vad som händer eller vad som kommer att hända!
ÅNGEST!!! Jag borde egentligen känns lugnet men det blir ändå jobbigt! Jag vill veta vad som händer, och jag vill kunna bo i lägenheten om allting löser sig!
Aja, so far so god. Jag överlever nog och jobb ska jag verkligen se till att söka nu!
Även om jag har ett jobb som duger ett tag iaf ;)

Jobbet idag blev besvikelse, jag måste bara säga att det inte var som jag trodde, det får bli mitt andra val som jag haft så tur att ha.
Har iaf haft en hel del tid att tänka eftersom under mina åtta timmars jobb idag endast fått typ 20 svar så det var rätt chill, eller tråkigt.

Nu blir det stallet och rida lite dressyr, Det blev ju ingen filmning idag eftersom det blev lite tid, men imorgon står det på turordningen igen och då kanske jag kan vara där också :)
Det blir att träna på förvänd galopp med sötponnyn idag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0