Väntan

Sitter och väntar på att klockan ska bli 18 någon gång. Försöker att få undan lite skolarbete undertiden. Har skickat in min anmälan till universitetet också! :)
Har prov imorgon men jag är inte särskillt orolig. Tror nog det ska gå bra, Naturkunskap är bara så enkelt :)
Ska läsa två sidor till, de är några sidor jag inte riktig fattat allt om! :)

Håller på att skriva idrottsutvärderingen nu och sedan blir det ledarskap! Ska förhoppningsvis hinna med det innan klockan hinner bli sex iaf.
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kasnke gå på en promenix och lämna mitt cv runt om hela sävar haha ;P
Jag har ju faktiskt 3 stycken jag måste få iväg :)
Vill ha jobb i sommar :D

Vad mer? Jo jag har tråkigt och jag vill verkligen ha maj!! Valpis :] sommar och värme. Ja, jag måste ju säga att jag längtar som tusan!

Nu måste jag fortsätta med skolarbetet! ojojoj :P
vad ska ni göra ikväll?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0