Uppdatering!

Godmorgon bloggen!
Sitter nu enm datasal i min"'älskade" skola. Imorse tände jag datorn för att skriva ett tidigt inlägg men somnade ifrån det istället... så det kan gå! Idrott med dans i morse och det var svårt. visserligen var jag kille vilket innebar lite enklare steg men lindy hop var den svåraste dansen, jag brukar kunna lära mig rätt fort men noo, inte lindy inte.

Sedan har vi fikat och haft klasstid, nästa onsdag har vi faktiskt projektredovisningar och det ska bli skönt att få allt ur vägen!

och....
Nu fick jag idétorka så vi slutar här så återkommer jag när jag har något annat än ett blankt papper i huvudet.

 
foto: Magdalena Begtsson

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0