Trött

Vaknade vid sex imorse och kunde på grund av olika orsaker inte somna om så nu är jag DÖD, nästan iaf.
Problemet är att jag tydligen inte hade den första lektionen nu på morgonen så jag åkte in helt i onödan. Det känns verkligen surt. Jag hade kunnat sova ända till åtta och ta niobussen istället :( Men nee, sånt flyt har tydligen inte jag inte.

Sitter just nu i bibblan iaf och har just skrivit ut en del av mitt projektarbete. Själva rapporten. Det andra blir så många sidor.  Ska skriva lite stödord till engelskan och skicka in det och sen gå och lägg mig i soffa och vila ögonen lite grann. Vet inte varför jag vaknar så tidigt hela tiden när min kropp bara skriker att den vill sova. Jag förstår inte, den får ju faktiskt bestämma sig snart!
Ska gå och köpa något att käka också, min mage kurrar så vackert ;)

nationella i engelska idag, ser jag INTE fram emot!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0