Torsdag - sista dagen i skolan!

Ja, äntligen är det helg igen, har bara två lektioner idag och sen blir det ut i solen!
Det ska bli riktigt skönt!

Vaknade själv  vid halv nio och det var skönt att verkligen få sova ut och inte drömma hemsak drömmar som jag gjort några dagar nu. Har nyss ätit mat och nu ska jag just ta en dusch! Snart måste jag köra in till skolan för mina lektioner!
Det är superfint väder ute och jag är glad :D Dock är mitt rum så äckligt så det blir storstädning i helgen, antingen lördag eller söndag, tyvärr är det jättefint väder på lördag och då vill man ju vara ute, och på söndag jobbar jag... men vi får se.. det ska bli gjort iaf!

Innan jag går, hur ändrar man lösenord på msn?
Någon loggar hela tiden in på den och jag vill veta huuur!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0