Tjenixen!

Vaknade för en timme eller två sedan och gick upp för frukost, snart ska vi ner till båten igen för sista dagen. Det är inte så mycket kvar att göra, bara att hämta upp en stor sten från botten och ro den bort till en helt annan plats på andra sidan bryggan längst bort och släppa ner den på botten igen, superkul eller hur?
Haha använda musklerna gör man ju iaf! Lite träningsvärk har jag sedan igår då vi tog upp den första stenen. Jag snurrade kugghjulet ;) Ni som tror att det bara är små stenar har sjukt fel, herregud va stora :P
Det ser ut som att det ska bli fint väder idag också, kasnke blåsa lite mer men det är bara bra! Blir inte lika kvavt då ju :)
Jag har faktiskt fått färg sen igår, inte är det mycket men lite definitivt :) Det betyder mycket för mig haha!

Pappa är och köper något så vi far direkt när han kommer tillbaka, ska försöka att skriva lite ikväll också, så ni får kolla in då också. Det kan ju faktistk hända mycket vid vattnet ;)

vad ska ni göra idag då?

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0