Tisdag

jajjemensan, andra dagen på veckan, första i skolan och jag är heelt slut. Kan det vara alla små och stora uppgifter som hänger över ens huvud, redo att störta ner på en vilken dag som helst? Kanske.
Ikväll ska jag iaf skriva på mitt projekt och förhoppningsvis blir jag klar imorgon, har ju inte supermycket kvar att göra så det blir nog inga jättebauta stora problem, bara massa stress. Tyvärr får de andra grejerna hamna lite i skymundan pga preojektrapporten, men det är ju så det måste vara ibland.
Fick tillbaka Naturprovet och jag är ändå nöjd, lite arg att jag inte tog mig tid att lära mig att skriva ett dubbeltkorsningschema eller vad man säger, det gjorde att jag inte spikade provet tyvärr :(
Men 3 p från full pott ska jag inte klaga på!

Lektionerna idag har väl inte varit alltför trevliga men uthärdiga...
När jag kom hem var jag nåådigt trött och ville bara sova, men jag har suttit och skrivit på projekt ända tills jag var tvungen att gå och handla mjölk. Det blev lite stressigt då också eftersom jag börjar jobba 19 och jag kom hem tjugo i och hade inte ätit mat. Tur var att maten var klar att äta när jag kom hem, det blev tunnpankis och sedan fick jag ta bilden till jobbet när det var 5 min kvar, Tack mamma!
Snabbt hem kom jag då också!
Nu sitter jag i min säng och ska packa klart alla mina grejer jag behöver till imorgon. Jag har idrott så gympagrejerna ska med. Även datorn. Ojojoj.

Det blir nog lite tv också, dh ikväll juh :D så vi får se om vi hörs, det blir nog itne så eftersom jag kommer somna direkt klockan 22 men man vet ju aldrig ;)

Måste också berätta att det snart är maj, helt sjukt vad tiden rinner iväg.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0