Tisdag

Hej bloggen!
Har inte kunnat blogga idag så här kommer första inlägget!
Idag har jag haft sovmorgon och jag sov ända tills klockan ringde klockan åtta :)
Första lektionen var engelska och det gick ändå bra! pratade lite jobb, nästa vecka ska vi skriva cv:n och efter det var det idrottsmedicinprov och jag tycker faktiskt att det gick bra, vet inte om jag får jättehöga betyg men helt klart godkäna i alla fall!
 Sista lektionen idag var naturkunskap och det var en ganska önödig lektion om genteknik som vi redan har lämnat bakom oss... aja på måndag startar vår tema på naturen, det ska bli riktigt kul :D
Nu är jag hemma och har druckit smoothie! Ikväll är det vattengympa och dusch, så skönt att få ta det lungt! Det jag ska göra ¨nu är en redovisning!

Fick ett mail från dogbytes magdalena som beskriver lilla Joey så här:

Han är en god kille, alltid först framme och hälsar och den lilla svansen viftar han med hela tiden. En god och glad kille! Han är en mjuk kille som sin mamma och älskar att busa med sina syskon. Valparna utvecklas mer och mer hela tiden och kullen är otroligt jämn och fin i sättet. Både mamma Tummelisa och pappa Diezel är två stabila hundar och valparna är väldigt lugna men samtidigt väldigt framåt. Har vi besök är alla framme och vill gosa och busa.


Foto: Magdalena Bengtson, Dogbytes.se

Låter ändå bra! Vi får se lite senare också, vilken liten vovve han kommer bli! bara en enda månad kvar sen är han häär!
I helgen från och med torsdag skulle vi ha en chiuahua valp på fyra månader här, det ska bli roligt! Dom e ju verkligen så små och söta :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0