tidig söndagmorgon!

Godmorgon bloggen!
Jag är uppe med tuppen idag och jag vet inte riktigt varför... vaknade vid 5.30 och var lite hungrig så jag gick upp, drack lite mjölk och  tog en banan. Trodde jag skulle somna om då men tydligen inte :( Istället har jag legat och oroat mig för sommarjobb och andra saker jag måste göra.

Haha jag kom just på mig själv att sitta med halvöppen mun och bara tomt stirra på tv:n. Kanske ska jag testa somna igen ;) Det var inte vackert om jag får säga det själv ;)
Just nu är det iaf något svenskt hundprgram på tv som jag slötittar på, men det är inget vidare... Gillar mannen som talar med hundar bättre!

Idag ska jag ta tag i allt som måste göras, så jag får bort allting!
Vad ska ni göra idag?


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0