Sitter i bibblan

heeej bloggen!
hur e läget? Jag sitter i bibblan igen efter lunchen. Alldeles ensam.
egentligen har vi slutat nu men eftersom jag har nationella prov idag så måste jag stanna kvar extra länge. Ända till tjugo i fyra för att vara exakt. Ska försöka hinna hämta ut mina skor innan bussen går också! Dom e ju klara mina älsklingar!

Det var fiskt till lunch och det är alltid lika äckligt! Jag tog en stooor sallad med dressing och tre hårdbrömackor istället. Måste jag säga att fiskpanetter inte är min favvorätt? ;)
Idag blev jag också lämnad helt i sticket vid matan. Ni vet, ibland ser man en person sitta helt själv och se vilsen ut i matan. Dom slänger i sig maten för att slippa sitta där så länge?
Såg ni en sådan blond tjej i matsalen på östra vid halvtolvslaget var det jag. va så säker ;)
Fast jag låtsades som om jag var värsta cool och inte brydde mig. Delen längst in i min hjärna skrek. Inga ord. Bara oljud. Det gick ändå rätt bra, eftersom jag nästan var klar när de andra gick. (det la jag in bara för att bevisa att jag faktisk har vänner för er som såg mig ;)) haha nää, till verkligheten, så glömmer vi fjantstadiet en stund.

Det har kommit nya bilder på Dogbytes.se för er som är intresserade! Jag vet att det kanske blir lite uttjatat, men det kommer nog bara eskalera när han kommer så det är bara att försöka vänja sig. Min plan är nämligen att plåga er till döds med mitt tjat! Mohahaha

 Ondskan själv!

/S

Kommentarer
Postat av: evelina

Du är jävligt snygg !! :*

2009-04-27 @ 12:15:00
URL: http://epettersson.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vad fin du va på den här bilden sandra! (:

2009-04-28 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0