Pite!

Nu sitter vi på hotellrummet på pite havsbad. Det är ett fiiint rum, ska lägga ut lite bilder senare när jag kommer hem igen :)

Vi kom hit till piteå runt ett och bara chillade på rummet ett tag, det var ju bara jag och So som åkte bil upp, Sa kommer senare med bussen! Vid halv två gick vi ner och badade i havsbadet, tyvärr är jag lite tråkig när det kommer till det! Men jag åkte ju lite karuseller iaf, eller vad det nu heter. ruschkanor med vatten i.
Sen satt vi i bubbelpoolen, bastade och bara tog det lugnt inna vi for och hämta Sa. Efter det blev det mer bastu och bubbelpool, lite solning och söka So som bara försvann! :P

Vi bestämde oss för ätt käka i piteå istället för här på hotellet så vi for till thai garden och käkade taimat :D gott fastän jag skulle viljat ha något annat, min mat var bara massa slisk som knappt gick att äta, dock var det ju rätt gott så mätt blev jag iaf :) Banana split till efterrätt och vi blev så sjukt mätta att det inte skulle fått ner en enda tugga mer!
Och nu sitter vi på rummet, med varsin dator och äter godis! haha det gick tydligen ner lite till ;)
Jag är iaf jättetrött så det blir nog inte allt för sent iaf!
Vill redan hem igen!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0