Påskägg

Inatt när jag kom hem fick jag mitt efterlängtade påskägg! mums med godis :D
Fast jag åt det inte förrän imorse iaf ;)

Jag vaknade imorse av att min mobil ringde vid halv åtta. Hata larm!!
Iaf så kunde jag inte riktigt somna om så jag tände tv:n och gissa vad som var på?
Jo Saltkråkan!! Det var inte alls länge sedan jag sagt att jag ville se det igen och nu kändes det bara konstigt haha! Man är ju van vid mer moderna filmer och var dom verkligen så där dåligt gjorda?
Haha jag älskar dom ändå och jag ska se alla andra avsnitt eller filmer också!
jippi!!

Nu håller jag iaf på att betala lite räkningar så det är gjort innan sthlm. Sen ska jag bara städa och packa... Men det blir nog i sista minuten som vanligt :)

Idag har jag varit ute och gått en tur i slasken, hälsat på hos jullovsv. och sovit en stund. Det har varit en bra dag. Dock är jag hungrig. Har ätit pasta och köttbullar som var himmelsk gott men nu är jjag sjukt sugen på mannagrynsgröt.
Det hade varit supergott! Men man får inte alltid vad man vill ha så det blir hemmagjorda hamburgare ist :) Gott det med!

Bussen till sthlm går ikväll klockan 20.20 så det blir nog rätt slappt. Ska sitta och skriva på mitt projekt hela kvällen känns det som. Förmodligen blir det inte så men då har jag med mig, the sims också ;) Haha lovely!
Det blir skönt att komma ner till värmen och 15 grader istället för snöslask och plus minus noll!!
Sen kommer jag ju vara ute typ hela dagen också, så jag hoppas på lite färg iaf! Hoppas kan man ju alltid göra ;)




Nu ska jag betala klart alla räkningar! :)
sen äta mat!
Vad ska ni göra idag? :)


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0