Onsdag

Grattis joey, rachel, pheobe och ross på fyra veckor idag!
Nya bilder finns självklart på hemsidan här!

Idag har det varit en lång tråkig och händelselös dag, nästan iaf :)
På idrotten dansade vi, vals och bugg tills balen, jag var kille och det var kul faktiskt :)
På fredag ska jag vara tjej, det känns lite svårare eftersom stegen är lite mer komplicerade då.
Efter idrotten satt vi oss och skrev på projektet fram till lunchen, det var mackisar och korv.
På ledarskapen efter så fick jag leda, det gick väl inte sådär superbra men nu är det gjort iaf :)
Vi lekte sjömän och pirater ;)

På projektlektionen var jag jätteduktig och är väldigt stolt över mig själv :) Jag jobbade ända från kl 13 och ända tills vi slutade vid halv fyra. Mycket hann jag faktiskt göra också :)
Vid halv fyra tog jag en prommis ner till stan och byta mina skor men dom hade inga 38 or :( Istället fick jag lämna mina skor där så dom skulle töja ut vänsterskon lite grann :) så dom blir perfekta!

Annars idag då? Ja, jag har varit i stallet och ridit, det är det jag har gjort. Ulla gick väl lite ojämnt, ibland gick hon bra idag sämre, men allt som allt så är jag väl ändå nöjd :) saknar dock Mira! Ingen kommer någonsin komma vara bättre än henne!
Nyss greys och nu ska jag plugga sista matten och sedan lägga mig och sova!
innan det slänger jag in bilder på joey!


  
Foton: dogbytes.se, Magdalena Bengtson

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0