Ojoj

hej bloggen!
Hann tyvärr inte blogga något mer efter förra inlägget, jag for nämligen och jobbade, kom nyss hem och vill bara lägga mig under täcket och försvinna.
SÅ kan det ju vara ibland!

Det gick inte så bra att jobba idag, jag sålde ingenting mellan 14 och 18. Efter det fick jag iväg tre stycken iaf och det är ju någonting.
Jag känner mig sjukt sliten också så det får bli ett kort inlägg här och så hörs vi imorgon istället!
Då har jag skola från halv elva till tio över två och sedan blir det stallet på en gång! :)
Fyllechaffis på kvällen och resten är ett oskrivet blad, vi får helt enkelt se vad som händer :)

tills imorgon får ni sova gott!
puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0