Nelly.se

Hej bloggen!
Sitter och funderar på att handla lite online!! Har hittat ett par skor som är nästan som de jag vill ha! Men dom duger definitivt iaf! Sen har jag fastnat för två par lösögonfransar, det är ett par med glitter och ett vanligt par, endast 65kr/st
värt? Jag vet inte... Det är ju billigare än om jag skulle köpa i affär.. sen hitta jag en söt klänning också.
Vi får se, gör jag det lägger jag in bilder så ni får se :)

Snart, om ca en halvtimme ska jag gå ut med hunden, och klockan 21 ska jag ta bussen in till stan för att hämta mamma och bilen! Har ju inget bättre för mig eftersom planer ställdes in i sista sekund. TRÅK.
Håller iaf på att ladda min ipod så snart har jag tillgång till min musik igen! Love!!
Kommer snart in ett inlägg med bilder från min kamera så håll utkik ;)
Nu ska jag fortsätta kolla kläder på nelly.se ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0