morgonstund

Godmorgon alla glada!
Äntligen har jag fått sova ut tills jag vaknar av mig själv, tyvärr sov jag bara till nio men är man utvilad då så är man :P
Vi firade krille imorse sen åt jag en bulle. Den var från finas bageri och alldeles supergod!
Efter det var det frukost och annat, måste bara berätta att vi har världens sötaste hund som äter både hårdbröd och limpa utan pålägg. Han åt till och med smulorna ;) Gulligare hund får man söka efter! Han försökte till och med tjuva en macka från rumsbordet mitt framför ögonen på oss alla. Det är inte alla hundar som äter limpa!
Sen är han ju så duktig på att se oskyldig också ;)



Nu ligger jag i sängen och har just tittat på days of our lifes. Jag måste passa på de dagar jag har tillgång att få se det! Dock så har jag typ inte missat någonting även fast jag inte sett på flera veckor och kanske månader!
Underlig serie det där ;)
Nu ska jag iaf klä på mig och städa mitt äckliga rum och min toa. så jag slipper ha det hängandes efter mig hela tiden.
jag orkade ju inte göra det igår så...
Men först ska jag tigga lite tårta från bror min!

Det ska jag göra idag, vad ska ni göra? :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0