Mat!!

Exklusivt! har ätit middag innan klockan fyra på eftermiddagen! helt otroLigt eftersom jag i vanliga fall aldrig äter middag före klockan sju. <men idag, var jag så hungrig att jag inte kunde hålla mig! Lasagne är ju så sjukt gOd!!!

Idag hade jag som sagt bara en enda lektion så det känns som om det enda jag gjort idag är tt åka buss!
Hela dagen lång!
Det har gett mig en massa tid att tänka på Valpen och det är ju alltid roligt att drömma om!
Sommaren är snart här oc jag kan nästan inte önska mEr att den skulle komma redan nu! NUNUNU!

Nu sitter jag iaf och tittar på gillmore girls, men det är inte så jättbra, ganska tråkigt faktiskt... Nyss var det vänner och det är desto bättre!
Iaf, imorgon är det fredag och det gillar vi eller hur?
Ja det gör jag iaf!
idrott ska också blir orligt, få röra på fläsket lite ;)
Sen är det snart lov igen oc¨kså!
bara en skolvecka kvar, det är underbart!


Nu, ska jag nog ta och sova lite!
Puss på dig <3 :]
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0