Måndag

Klev upp tidigt imorse för att köpa balbiljetter, det var det jobbigaste jag gjort på länge. Jag var halvt död när väckarklockan ringde och jag snoozade så länge jag bara kunde ;)
frukost åt jag på subway, det var gott men jag brände min tunga på den varma chokladen. Ajaj, det gör fortfarande ont :(
Efter det gick jag på stan ett tag och är nu  ägare av en ny kjol och ett vitt linne. Ska ta bild och visa här någon gång, när jag orkar och får tid :) Det e fint iaf :]
EFter ett bra tag på stan i det fina vädret gick jag till jobbet och har suttit där från 12 till 20. Usch!!
Jag fick inte ens sälja bra idag, endast fyra stycken och det är verkligen för lite!

Nu måste jag sova, har ju berättat lite om vad som hänt idag iaf :)

Kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0