Lördag - pitedax

Fast inte ännu, nu ska jag nämligen lägga mig och få lite skönhetssömn innan vi ska fara.
Missade ju såklart ridsporten på tv idag, men jag hade trevligt och satt och pratade hund och annat smått och gott istället! Ska börja kolla upp lite uppgifter, "lekar" och andra saker jag kan träna med valpen när den kommer!
Det kommer bli så roligt och se vad det blir för någon liten sak av honom :P
Det enda jag vet nu är att jag måst bli bättre på att städa undan grejer från golvet när jag får hem honom, annars är dom inte hela och fina lika länge ;) Det lär jag mig nog tillslut, den hårda vägen...

Nä, nu blir det sängen, har ju inte hunnit packa än så det sk ajag ju hinna imorgon också :S Tur att jag inte har en superviktig tid att passa iaf! Badkläderna ska jag inte glömma iaf!

Vad ska ni göra i helgen? :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0