Löördag

Yes, äntliiigen sovmorgon! Som jag har längtat och det var skönt. Jag sov till halv tio så det var inte överdrivet långt heller, den del jag älskar mest är nog nu, när man får ligga i sängen med pyamasen på och inte ha några som helst måsten! Underbart!

Snart hade jag tänkt gå ut på en prommis med hunden, hoppas att det är fint väder bara! Har ingen lust om det är grådisigt och ska regna som det började göra igårkväll! Sen ska jag gå till simhallen och sola i några minuter!
Det blir nog väldigt skönt!
Idag ska jag till stallet vid halv fyra också, Sofie ska med och vi ska hoppa så det blir nog bara bra :)
En bra lördag helt enkelt, så får vi se om den avslutas med bio men det har jag väldigt svårt att tro faktistk.
Men hoppas kan man ju alltid göra.

Vad ska ni göra idag?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0